söndag 18 januari 2009

Trött och förkyld

Ja, idag har det inte hänt mycket inte. Lite trött efter en jättetrevlig gårdagskväll, vi hade verkligen skitkul!!! Så det där är ju självförvållat... Men jag tycker faktiskt att det är lite taskigt att jag dessutom blivit förkyld. Känner mig till och med lite ynklig... Har tillbringat större delen av dagen i soffan och tänkte lägga mig tidigt. Jag tror på att sova bort förkylningar!!! I alla fall delvis.

Så, jag återkommer nog i morgon!

Ha det gott!

Kram, Annica

5 kommentarer:

Grodmamman sa...

Krya på dig nu och gå och lägg dig tidigt!:)
Här har jag startat virkningskurs med dottern. Tur att hon är så envis för annars hade det inte gått alls!:) Ska bli roligt och se när hon kommer igång alldeles själv, hon har redan sagt att vi ska virka ihop imorgon.
Kram

Sara sa...

HEJSAN

Hoppas att det inte blir någon långdragen förkylning. Ha en fin vecka.
Kram Sara

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Krya på dig!!
Jag har också legat i soffan idag, ont i halsen o "hängig i kroppen"..
Brukar också sova bort sjukan..
Ha det bra i veckan!
Jeanette

Linda sa...

Har du gått o blivit förkylder :-(
Stackare!
Men de lät som att ni hade de kul igår ja... Bra gjort!

Jag ska jobba tisdag o torsdag 13-18... Så då är de ju perfekt att komma vettu....
Tack för de förtroendet, kära du!

Kram o gonatt!

Lallis - liv och leverne sa...

Sov gott och hoppas att du känne rdig bättre i morgon.
Kram Lallis