fredag 16 januari 2009

Mmmmm... TACK!!

Jag har fått en så mysig utmärkelse av Grodmamman!


Tack, tack, tack!!! Jag blir så glad! Tänkte ge den vidare till Beas Barnslikheter och Livet i ett skatbo. Ni verkar vara så goa mammor!!!

Ikväll blir det familjemys då vi verkligen har saknat vår sambo/pappa den här veckan. En del veckor går liksom lättare än andra. Den här har varit trist.

Jag kom ut ur förrådet helskinnad igår, det var inte så farligt som jag först trott. Tur! För det är rätt så kallt där inne, och hade jag blivit kvar länge så hade jag nog fått köldskador!

Ha en bra fredagskväll!

Kram, Annica

9 kommentarer:

Helen sa...

Hoppas att ni för ett riktigt härligt fredagsmys i kväll! Själv ska jag bara ta det lugnt efter en otroligt tuff vecka.

Tant Janet sa...

Grattis till din award och för kommentaren hos mig. Ha en bra helg" Kram

Grodmamman sa...

Hoppas att ni får en mysig fredag nu!
Räkna får och röja förråd, hur orkar du?:) Ja, att du skjutit upp fårräkningen har jag all förståelse för, men visst är det skönt när det är gjort!?:) Konstigt att man alltid skjuter upp det som oftast tar kortast tid att göra.
Kram

Sara sa...

hejsan
Grattis till utmärkelsen du har en hos mig också.
Kram Sara

♥ Fyra årstider sa...

Vill bara kika in och önska dig en skön helg.
Kram Lotta

Grodmamman sa...

Det blir en lugn helg för mig i alla fall!:)
Sonen och sambon har bandy både lördag och söndag med uppstigning 07.00! Fattar du vad skönt det ska bli att slippa gå upp då?!?:) Har gått upp senast 07 varje dag sedan den 8 januari så det börjar kännas. Blir nog lättsövd ikväll!:)
Kram

Fröken Fräken sa...

Vad stiliga Moa och My var! Man kan se att det är damer med karaktär.

Jag kan säga att Jysks granne Rusta visade sig vara ännu farligare, iaf för min plånbok, igår...

Beas sa...

Åhhh...tack du goa!!!

Jag blir helt bragt om fattningen här... TACK!

Södralycke sa...

Grattis till utmärkelsen! Härligt med lite familjemys på fredagen, det är standard här med :)

Trevlig helg! Kram Johanna