måndag 26 januari 2009

Det var den där blomman igen

Den där Glansslingan som jag visade häromdagen... det var ingen vidare bild... så här kommer en bättre!

Den här är ju lite vit-grön...



Och den här är helt grön!

Och inte så gammal!

Hoppas att bilderna var lite mer förtydligande!

Jag har just varit nere hos fåren med vatten och hö. På vägen ut fick jag syn på min "genialiska idé" som jag fick tidigt i höstas. Den har inte kommit så långt ännu, men till helgen hoppas jag göra ett ryck så att den blir klar. Då får vi se vad ni tycker! Jag tycker i alla fall att jag har kommit på en bra grej!! Hi, hi!

Näpp, dags att röja lite innan "Lipstick Jungle" börjar!

Ha det gott!

Kram, Annica

5 kommentarer:

Grodmamman sa...

Så nyfiken jag blir nu då!:)
Hör av mig någon dag i veckan så vi kan prata lite mer!
Kram

Lallis - liv och leverne sa...

Åh, undrar vad det kan vara då;)
Spännande!
Kram Lallis

kardemumma sa...

Tack för din gulliga kommentar och att du kollar in snart igen.
Du är så välkommen :)
Kramar C

Ullis/Leva på landet sa...

Man kan ju undra vad du fått för idé. Tänk så vissa dagar kan bli. Det var ju tur att allt löste sig.

Kramar Ullis

Fröken Fräken sa...

Tack för förtydligande bilder! Det ser inte ut som den okända blomma som jag har och som verkar överleva allt. Denna var ju stilig värre!!

..och beträffande vattenbristen kontra mannen som var hälften träd - ja, värre kan man alltså ha det, men inte är det roligt utan vatten!