onsdag 10 september 2008

Utmaning

Har fått en utmaning av Syster Yster:

Vilken mat äter du gärna och ofta?
- Thaimat och tacos, gärna med kyckling.

När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper till?
- Både och, men hjälper ofta till om jag får...

Var sitter du helst och bloggar?
- I fåtöljen framför tv:n med den bärbara i knät. (blir så väldans varmt bara...)

Köper du ofta triss?
- Kanske en gång om året.

Vilken stad eller vilket land har varit ditt bästa semesterminne?
- Måste bli Thailand!

Vilken tv-kanal tittar du mest på?
- Tittar just nu inte så mycket på tv, blir nog mer framåt höst/vinter. Men, 3:an, 4:an och 5:an tror jag.



Jag väljer att inte skicka utmaningen vidare eftersom det verkar som om många redan har svarat på den. Men jag tackar för att jag fick den!

Kram A

4 kommentarer:

In my house sa...

Ooohhh, kul att kolla vad du äter *fniss*
- Nämen då,,, är du en toffs-tjej, då har du ju iallafall långt hår,,, då kan inget gå fel... =)

Kram och godnatt!

Sara sa...

Hejsan
Håller med Thailand är bäst!
Kram Sara

Dicksonska våningen sa...

Ja, en fläderbuske vore kul! Ska man plantera såna nu eller till våren?
Kram Annika

Hjärtans sa...

Hej där. Vad rolig du är. Jag kan verkligen se dig springa ute mitt i natten...
Känns att det var längesen jag red..baken är lite öm!
Kram Jenny