måndag 15 september 2008

Ny utmaning!

Jag har fått en ny rolig utmaning av Sara med flera:

5 saker i min frys:

-Kyckling
-Lax
-Hamburgare
-Glass
-Isfrost..

5 saker i min garderob:

-Svarta byxor
-Svarta tröjor
-Svarta trosor
-Svarta strumpor
-Grå tröjor...

5 saker i min bil:

-Bilbarnstolar
-Snorpapper
-Grus
-Godisrester (under bilbarnstolarna)
-Grimskaft.. (kan vara bra att ha..)

5 saker i min handväska:

-Filofax
-Nueva läppcerat
-Värktabletter
-Pennor
-Skräp


Skickar denna utmaning vidare till, om ni vill förstås,:

Syster Yster
Ett hus för oss
Fyra årstider
In my house

Ha en skön kväll, nu ska jag iväg och motionera lite!

Kram A

4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Bara svart kläder nästan, det har jag aldrig märkt!=) Är det något som ligger i släkten tro?!?=) Har faktiskt köpt mig ett par blåa byxor idag.
Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Den utmaningen var kul. Mycket svart var det i din garderob *s*.

Kramar Ullis

In my house sa...

Hej i stugan.... Vad du är duktig som motionerar!!! "ett och två, ett och två"....

- Visst gör jag din utmaning, sånt är alltid kul juh!!! Fast de ä lättare att säga vad man inte har i frysen, väskan och garderoben =)

*fniss*

- Ooohh, känner att mina ögonen åker längre och längre ner,, kanske dags att hälsa på kudden!!!

KRAMAR j

Sara sa...

Hejsan
Så du gillar svarta kläder?! Det gör jag med men gärna lite färg också.
Kram Sara