torsdag 4 september 2008

Min första utmärkelse!

Tack Sara med flera för min första utmärkelse! Den värmer så gott!

Om jag har förstått det hela rätt så ska jag ge den vidare till 4 bloggar som jag ofta besöker och en ny bekantskap:



En grodmammas vardag
In my house
Ett hus för oss
Living by Milla

och en ny:
Syster Yster

Ni har alla inspirerande bloggar som ni dessutom uppdaterar ofta, vilket är kul!

Idag har jag bakat lite bullar och kakor. Det blir kalas på söndag då vår äldste son fyller hela 6 år på måndag och detta är ju förstås stort! Skulle egentligen satt fårstaket idag för att träna upp snygga muskulösa armar, men har istället byggt på det skyddande lagret runt min kropp. Det går ju liksom inte att baka utan att provsmaka! ...och då har jag ändå inte bakat något med choklad i än... men imorgon så...
Det där lite hälsosammare livet börjar nog på måndag tror jag minsann.

Ha det så gott!
Kram A




11 kommentarer:

Grodmamman sa...

Tack så hemskt mycket! Blir alltid lika glad för utmärkelser, lite kvitto på att man skriver sådant andra vill läsa.
Sitter alltid med ett leende på läpparna när jag läser din blogg. Du skriver så himla roligt!:) Funderar på om jag ska baka lite till min egen födelsedag eller inte. Kanske att det blir ett kak-kalas! Har ju många roliga recept i Leilas bok som är oprövade.
Kram

In my house sa...

Tack snälla rara söta duuuu!!!! Ohhh, jag känner mig väldigt hedrad! det är ju en posetiv sak, som bara den juh!!!! =) =) Du får den genast tillbaka!!!!

- DAMM-MASKAR,,, förklarade dom två damerna i "rent hus" vad just de va för kryp,,, Uuuurrk, små äckliga larver som bildas av el i mycket damm, typ säng och såna trånga små utrymmen!!!! Då fick ja riktigt vädra,torka dammsuga säng & soffa panik!!!! det är ju tyvärr inte så ofta man gör de =( men nu ska de bli ändring!!!!
- Visst kan ja smitta dig med pedanteri "hokos pockos städvippe smisk" hehe!!!

Ja bara babbla hela tiden, godnatt på dig och tack igen!!!
Kram josse

Isabelles moster sa...

Tackar så mycket för utmärkelsen! Det var superkul att se!! Du får den tillbaka givetvis!!!
Ja, det där med choklad kan man ju bara inte motstå!!!
Träffade din mamma på ICA häromdagen och hon skulle då åka o hämta sina barnbarn sa hon. VAd bra att ha sin mamma nära, det önskar jag med i bland att jag kunde ha.. Men jag har ju I och hon är ju underbar!!!
HA det gott, kram C

Dicksonska våningen sa...

Tack så mycket!! Jag vill gärna ge den till dig också - det är så roligt att läsa din blogg! Och det blir roligt att få lära känna dig bättre :)
Blogga på!
Kramar Annika

Sara sa...

Hejsan
Kikar in och önskar dig en trevlig helg.
Kram Sara

Ullis/Leva på landet sa...

Kul med en ny bloggbekantskap och att du hittat in till mig. Första gången jag tittar in här, kommer att återkomma. Du skrive så härliga inlägg.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Beas sa...

Grattis till utmärkelsen...och vilken tur för oss att du blivit beroende av att blogga! :-)

IKT i min vardag sa...

Hej! Såg ditt bloggnamn i en kommentar och tyckte att det lät så mysigt att jag var tvungen att titta in!:-)

Grattis till awarden och välkommen till bloggvärlden!

Kram Linda

Gårdsromantik sa...

Grattis till utmärkelsen!

Ser att du också jagat skor - nu skall jag jaga på nätet.

Kram Maud

In my house sa...

Mmmmmm, nu har jag läst din kommentar många gånger,,, och blir sååå glad över den!!!! Tack snälla rara,,, va gooo du ä =0)

(skönt att ja även får babbla) *Tihi*

Ha en mysig kväll Kramar om dig! j

Kastanjen sa...

Men choklad är väl alltid nyttigt???

Jag har precis hittat din blogg och återkommer säkert. Jag länkar dig så att jag hittar tillbaka. Det är så lätt att man hittar någon bra när man kollar bland kommentarerna och nästa gång har man glömt vad den hette.