onsdag 17 september 2008

Genialisk idé

Precis när jag skulle somna in igår kväll så hände det! En genialisk idé! Från tomma intet så kom jag på en lösning på min fotovägg. Eller ja, det tror jag i alla fall... Kan bli lite mindre genialisk när jag berättat för min sambo och han tar ner mig på jorden igen... Men, tills vidare så känns det som en spännande lösning på gipsväggens brist på bärande styrka. Jag tänker inget avslöja utan hoppas istället få visa det hela på plats! (men det lär dröja lite...)

Nu först börjar jag känna riktig inspiration till att göra iordning här hemma. "Boa" in sig inför hösten och vintern. Idag har jag till och med satt på elementen! Så nu är det höst!

Har ni inte varit inne hos In my house nyligen, så tycker jag att ni ska göra det, för att läsa om Madde, en riktig kämpe. Alla kan göra något för att hjälpa till att besegra cancer! Skänk en liten peng; många bäckar blir till stor å.

Ha det så bra och ta hand om er!
Kram A

6 kommentarer:

Grodmamman sa...

Nu blev jag super nyfiken!=)
Har precis varit inne och läst om denna tjej och jag skänkte direkt pengar till cancerfonden. Satt här med tårarna i ögonen när jag läste.
Kram

Grodmamman sa...

Jag igen! Såg lite illa ut det där inlägget. Menade naturligtvis att jag blev nyfiken på din fotovägg och inget annat!=)
Kram

Sara sa...

Hejsan
Alla bra idéer blir man ju nyfiken på. Ska bl kul att se vad du kommit på.
Kram Sara

In my house sa...

Hej lilla du.... Vilken going, som nämner Tjejen....

- Jag menade naturligtvis inget illa mot någon... Utan ville mest göra en liten väckarklocka... Det är så lätt att man tänker att ähh,,, det är så många som gör nåt, så ja orkar inte!!!
Tänk om varje människa skänkte 10kr varje månad till forskning, då tror jag att allt hade löst sig tillslut,, alla har vi någon el många som man känner och har drabbats!!! (ta i trä)
Jag får mer kommentarer om jag visar en kudde *hehe* Sååååå, jag menade inget illa.....
*ville bara hjälpa*

Idag hade jag tänkt "jobba" men min mage värkar inte vilja,,, så vi få la se.....
TACK TACK och många kramar!!!

(men duuuu, va nyfiken ja blev på fotoväggen,,, jag älskar foton)))

Hjärtans sa...

Hej där! Ibland är det svårt att sälja in sina ideer till sambos. Men förhoppningsvis blir det godkänt. Jenny

In my house sa...

Nej nej nej,,, lilla du.... Här ä de frid och fröjd O ingen kritik ifrån någon.... =) =)

- Jag förstår vad du menar!!!

MÅNGA LÅNGA KRAMAR TILL DIG =)