söndag 21 september 2008

Avstämning

Funderade över vad jag egentligen skrivit om i bloggen den här första månaden...

Här kommer en liten avstämning:

-Skorna är jättesköna. Full poäng där.
-Inga fler grävlingar har synts till. (och tur är väl det... för jag har fortfarande inget bättre vapen...)
-Getingarna har till slut gett med sig. Det börjar väl bli lite för kallt för dem. Ha! Rätt åt er!
-Ladugårdstaket är fortfarande lika fiiiint.
-Monsterklematisen blommar fortfarande! Jag rekommenderar den faktiskt, bara man har plats för den, för den blommar länge och vackert!
-Stressad, glömsk och lite snurrig är nog mer eller mindre ett kroniskt tillstånd. Inget att göra där.
-Min genialiska idé kan nog funka! Sambon tittade lite konstigt på mig när jag ivrigt förklarade. Sedan sade han att: jaa, det kan vi kanske fixa. Ideén går nu in i ett avancerat planeringsstadie....
-Eftersom jag är förkyld så har ammoniakdoften tillfälligt lämnat näsan till förmån för annat innehåll...
-Hästen som jag har nämnt måste tyvärr tas bort. Ledsen i ögat där...
-Fortfarande beroende av choklad ( och måtte det bestå!).
-Och; ja, jag är beroende av blogg! Detta är ju jättekul!

Önskar er en riktigt bra början på den nya veckan!
Kram, Annica

6 kommentarer:

Dicksonska våningen sa...

Härlig sammanfattning!
Vad är det för idé som gått in i det avancerade planeringsstadiet? Har nog inte hängt med riktigt där...
Kram Annika

Grodmamman sa...

Rolig idé det där att göra en avstämning! Och så kom ditt riktiga namn på slutet också!=)
Håller med om att detta med blogg är jätte kul!
Kram

In my house sa...

Hej och godmorgon min lilla vän.... Nämen då, ska karlen iväg på jobb!!! tråkigt, jag vet hur det är,, min förre detta sambo va iväg på långresor hela veckorna!!! Usch usch,,, MEN jag har ju inga barn,,, så förstår att de blir lite extra struligt,,,, Men de fixar ju du och mamsen......

- Det är bra med en liten avstämning,,, de hade ja behövt,, jag skriver egentligen om mycket skit,,,!! Och som du,,, så är jag helt fast i min blogg och er andra.... Ja kan inte säga varför heller,,, det är bara såååå kuuuul..... Och så har jag den som en liten dagbok...

- Feber och förkylning sprider sig här i vår stad oxå,,, jag har känt lite men annars så har jag sluppit *skönt* Du gjorde rätt i att köpa ljus fatet,,, är man sjuk då MÅSTE man unna sig lite fint!!!!

- Nu ska jag stappla mig ner och tända i kakelugnen och sitter klurar på om jag ska ha kaffe el varm choklad... Hmmmm!!!

Ha de gottit din going!! KRAMAR OM

Sara sa...

Hej
Vilken rolig idé, avstämning är ju perfekt.
Kram Sara

Anonym sa...

Vad roligt att du gillar detta med bloggning! Roligt att titta in till dig!

Må gott!

//Cissi

Grodmamman sa...

Självklart hamnar några i frysen för framtida besök!=) De var tydligen godkända av barnen här också för dottern har redan ätit en innan kvällsmaten och vill ha en till efter!=)
Idag gick det lätt i skogen, så det blev nästan 9 km till slut. Måste bara retas lite!=)Nu ska jag ta en dusch.
Kram