tisdag 7 oktober 2008

Nöjda byggjobbare

Tänkte bara meddela att det var mycket nöjda byggjobbare som åt kärleksmums! De tyckte att de var jättegoda. Och det tyckte jag med idag när jag åt upp lite kantbitar... kaffesmaken hade liksom "försvunnit"?! Konstigt.
Nu galopperar den där hästen jag nämnt på de evigt gröna ängarna... Men det var det bästa för honom, man såg verkligen att han hade ont, han var inte sig lik längre. Tråkigt, men nödvändigt.

Min underbara mamma har plockat en hel påse med mossa till mig. Gulliga hon! Nu kan jag pyssla!

Ha det så bra i det fina höstvädret, passa på och njut för till helgen blir det bus igen. Vi bor på en höjd, så här drar det ordentligt när det blåser!

Ha det så gott!
Kram, Annica

10 kommentarer:

In my house sa...

Hej hej... Klart att dom gillade kakorna,,, + att arbetare alltid är glad för fika, eller!! =)
- Så skönt för din polle....

- Jag måste ju tillägga att min Andreas gör mycket han oxå,,, jag kan ju inte ta åt mig all ära själv =)

Sånt SUPERVÄDER idag,,, hoppas att du har haft tid till moss pyssel,!

Kramar j

Lallis - liv och leverne sa...

Det förstår jag att de var nöjda.Kärleksmums är så gott:)
Ha en fin kväll.
Kram Lallis

Ullis/Leva på landet sa...

Det är klart att byggjobbarna blev nöjda med sådant gott fika. Mycket blir ju godare när de får stå ett tag och det var kanske något sådant som hänt med kaffesmaken.
Kram Ullis

Sara sa...

Vilken lyx för dem att bli bjuden på kärleksmums.
Kram Sara

Grodmamman sa...

Tur att de gillade dina kakor! Synd om dom inte skulle bli uppätna!=)
Snäll mamma du har också. Vad blir det för pyssel nu?
Kram

Vända blad sa...

Mums med kärleksmums, de blir man aldrig less på! Jag brukar variera och göra kakan ljus ibland och ibland som vanligt, den brukar gå åt ändå...
Lustigt med kaffesmaken som försvann, ett fall för LasseMaja kanske..?
Ha det gott i höstrusket!
Kram Maria

Lotta sa...

Vad härligt att dina kakor blev uppskattade! Kärleksmums är smarrigt värre ju!

Ha en riktigt härlig helg!
Kram
Lotta

Mjuka sa...

Mums med kärleksmums!! Klart att de tyckte om dem ;-)
Ha en fin helg
kramar M

♥ Fyra årstider sa...

Vad gulligt av mamma och plocka mossa. Ser fram emot att få se lite pyssel.
Kram Lotta

villan vid vilan sa...

......Så nu ångrar du att du gav bort alla dina goda kakor..hi..hi....Jag är inte så bra på att baka men det var min tur att ha fredagsfika idag så jag knåpade ihop en chokladkaka med kokos/toscatäcke.Den blev faktiskt okej men en riktig sockerbomb. Ha en bra helg på återseende.....