måndag 6 oktober 2008

Liten rapport

Jo, glasyren stelnade till slut, hyfsat ialla fall. Men, nu är det ju som så att jag dricker inte kaffe, och tycker att det bara ibland kan vara gott med lite kaffesmak på kaka m.m. Det här blev för mycket. Så min käre sambo fick med sig 30 kärleksmums till sina byggjobbare i morses! Hoppas att de tyckte om dem! De brukar ju vara riktiga kaffekärringar! Nästa gång blir det en annan glasyr, en söt och lite mildare, dvs mer barnvänlig. Passar mig!

Ni gör så fint allihopa hemma hos er! Jag blir så sugen på att ta tag i livet här hemma! Tack för hjälpen!

Och vet ni vad?!? Jag har vunnit en tävling! Fick ett paket hem häromdagen innehållande boken "Flyga drake"! Tack Cissi, Allt mellan himmel och jord!

Nu är det dags för mig att sova. Ha det så gott alla ni goa människor!

Kramar, Annica

4 kommentarer:

Living by Milla sa...

Vad roligt att vinna en tävling, grattis!Jag har då aldrig turen med mig.

Vilket fint arrangemang du har gjort med taklök. Gillar också din vackra kökssoffa, den får absolut inte bli kaffeved.;)

kram Camilla

Grodmamman sa...

Grattis till din vinst du också!=)
Har för mig att jag uteslöt kaffet när jag gjorde mina kärleksmums, för någon kaffesmak kommer jag inte ihåg. Tror att jag bara tog vatten istället. Men byggjobbarna blev nog glada!=)
Kram

Kastanjen sa...

Hittade en för mig ny affär i dag. The English shop i Söderhallarna (Stockholm) där kan man köpa sprayfärg att exempelvis spraya över glasyren på muffinsar med. Blåa, gula och jag vet inte vad. Mmm tänk så mycket man inte visste att man saknade.

♥ Fyra årstider sa...

Hoppas det blev uppskattat med kärleksmums. Inte varje dag som de kanske blir bjuda på fika. Gulligt av dig.
Kram Lotta