måndag 27 oktober 2008

Jag skulle bara...

OK, jag skulle bara köpa en stekpanna. Mot Fabriksbutiken!

Jamen just det... Jysk var det länge sedan jag var inne på... och det ligger ju alldeles bredvid. Tar ingen stund alls. Nähä! Julpynt hade de dukat fram där inne. Fiiin liten lykta...



Åh men vilken söt liten ljusstake!


Skärpning!
Mot Fabriksbutiken.

Där inne var det en busslast med shoppingturister från en södrare del av vårt härliga land. Och de pratade allihop om "vad fiiiint de gör där borta med ljusen och brickan!" Var då?!? Vad då?!?
Aha! En sådan däringa skifferplatta som jag letade efter förra året men aldrig fann... Måste ha.

Kan man faktiskt använda året om, med olika dekorationer på. Billig också, bara 45 kr. Fynd!
Och det blev en stekpanna med, den störstaste de hade!



Ha en bra kväll!
Kram, Annica




9 kommentarer:

Helen sa...

Vilka fina och användbara inköp du har gjort!

Beas sa...

Hihi..jag känner igen det där! Superfina saker du fyndat!

Och din stjärna...så ljuvlig! Jag blev sugen på att göra något liknande jag också!

Grodmamman sa...

En sådan där lykta har jag suktat efter länge! Så de finns på Jysk?!?
Det är väl inte så att du fått lön, eller!=)
Kram

Sara sa...

Du är som jag!!! Så skönt att inte vara ensam, jag brukar ha som mantra. Idag ska jag inte ha något, 2 timmar senare är man hemma med diverse kassar.
Kram Sara

Vända blad sa...

Och hur fin var inte den där lyktan! Vill också ha en...alltid kul med nåt nytt, eller hur?
Ingen dålig stekpanna, den såg proffsig ut, Hackman o allt!
Ha det gott!
Kram Maria

♥ Fyra årstider sa...

Jag har med köpt zinklyktor från jysk som jag bloggar om i senaste inlägget. Står på min knopphylla, visst är de fina.
Kram Lotta

Tulipa sa...

Skifferplattor- det väntar jag på...Såg i Affaris katalog att man både kunde ha dem som ljusbricka och till att skriva på. MYSIGT!
Har du sett mina bilder på chokladblomma som jag hade i lördagens inlägg?
Fin blomma, onekligen!
Kram Tulipa

Isabelles moster sa...

De grejerna du införskaffat på Jysk var verkligen superfina! Jag var där förra veckan , då såg jag inte dem! hm.. Jag får nog också bege mig dit.
Ha en skön vecka!
Kram C

Anonym sa...

Härligt att shoppa!!!!!

Fin fina saker du inhandlat!

//Cissi