söndag 19 oktober 2008

Höst?

Hmmm... undrar om någon har talat om för den här pionvallmon att det är höst nu? Lustiga blommor som håller på och kämpar hela säsongen, de blommar bara en dag eller två, men de frösår sig gärna så att det snällt kommer flera! En del är enkla, som den här, en del är fyllda, en del är fransiga.... Och alldeles mörka. Skitläckra! (jag ber om ursäkt för bilden, men det blåste!)


Ååååh! Jag har fått en utmärkelse! Av Grodmamman! Gulliga du! Tack, tack!

Och eftersom du inspirerar mig får du den givetvis tillbaka! Jag vill också ge den till:

In my house och Fyra årstider för att ni gör så fint och ger mig massa inspiration!

Och till Hjärtans, för att jag hoppas att du ska få tid och lust att visa mer av allt det fina ni har!

Idag blir det mera hagstängsling, det bråkade lite med mig igår, så därför kommer jag inte att hinna klart i helgen. Attans! Hoppas bli klar i morgon.

Ha nu en riktigt bra höstdag i det fina vädret!

Kram, Annica


5 kommentarer:

In my house sa...

Godmorgon,,,, el nääää ja ha faktiskt varit vaken en stund,,, och ack va gla jag blev när ja gluttade in hit... En utmärkelse,,, Ohhh vad jag känner mig hedrad,,, tusen tack, så jättekul att du gillar vårat hem och bloggen.... Och extra poäng ju att karlen i huset oxå godkände =) kottarna vid ljusen blev inte så långvaritg här, inte pga någon bran =) utan jag är allderles för ombytlig =) hihi!!!

Du får givetvis utmärkelsen rakt av tillbaks... du är sååå YBERGOOO!!! sånt hjärta som lyser rakt igenom texten..... Mmmm!

KRAMAR J

Grodmamman sa...

Du är väl värd utmärkelsen! Får alltid så mycket inspiration och hjälp från dig. Nu ska jag ta tag i mina mossbollar tänkte jag.
Lycka till med stängslet!
Kram

Sara sa...

Hejsan
Grattis till den fina utmärkelsen!
Kram Sara

Lallis - liv och leverne sa...

Grattis till awardet:)
Det är ju lite härligt att det ännu finns de som vägrar ge upp på något sätt. Tänker på Pionvallmon.
Ha en fin måndag.
Kram Lallis

Hjärtans sa...

Tackar så mycket!! Jag lovar mig själv att jag ska ta mig tid till att blogga lite mer!
Hoppas att det är hoppning ikväll...är så sugen på det för det var ett tag sen! Men helst vill jag inte hoppa Jeanette...hon var jättebra förra lektionen men jag vet inte om jag vill hoppa med henne??? Ses ikväll! Kram