tisdag 25 november 2008

Karaktär

Ville bara meddela att jag faktiskt inte har tjuvstartat adventspyntningen. Kanske besitter jag lite karaktär trots allt... Fast inte när det gäller choklad. Tänker inte skaffa mig någon heller, så det så!


I morgon är det dags för personalpysslet på jobbet. Ska bli såååå mysigt! Fast jag vet fortfarande inte riktigt vad jag ska göra... Så, det blir en överraskning. För alla, även för mig!


Önskar er en trevlig kväll med en bild på det fräcka stentrollet som min son har gjort. Visst är det sött?!?!

















Ha det bra!

Kram, Annica

8 kommentarer:

Grodmamman sa...

Duktig du är!=)
Karaktär när det gäller choklad behövs väl inte!?! Det måste man ju bara unna sig ibland!
Super häftigt troll och det syns verkligen att han gjort det själv, det gillar jag!=)
Kram

Grodmamman sa...

Mamma hade lovat mig barnvakt och sedan behövde även brorsan barnvakt. Hon konstaterade då att mina barn nog hade lättare för att bli lagda av T än stora och lilla A. T trodde att han hade dragit vinstlotten i detta sammanhanget!=)
Kram

Nettan sa...

Oj vilket sött litet troll!! Vem har han ärvt den kreativiteten ifrån;-)
Hälsa maken å tacka för tipset ang stuprännorna, ska jag genast kolla upp!!
Kram Nettan

Ullis/Leva på landet sa...

Så härligt troll du har. Kul med personalpyssel. Kanske något för oss att ta efter. Har inte heller karaktär när det gäller choklad.


Ha det bra!
Kram Ullis

♥ Fyra årstider sa...

Vilket söt troll och vilken fantasi, hemma hos mig kan jag lova att jag startat...jag vill vara färdig på fredag...men har fortfarande en del kvar..bor i 8 rum och kök..det tar tid.
Kram Lotta

Living by Milla sa...

Vilket charmigt troll!;)

Tack söta du för din rara kommentar och lyckönskningar! Allt gick jättebra i söndags.

Stor kram
Camilla

In my house sa...

hej bruttis,,, va du ä duktig,,, som kan hålla dig.... jag gör lite varje dag,,,, för att slippa jul stressen,,,, den ä icke bra.... nu strax ska jag sticka på hypnos.... kram kram j

Berta och Prinsen sa...

NYHET!

Välkommen att kika in hos:

::: Berta & Prinsen :::

http://bertaochprinsen.blogspot.com/