söndag 23 november 2008

Godmorgon!

Vädret är alldeles underbart! 4 minusgrader och solsken! Ingen snö, men man kan ju inte få allt.

Igår kväll var vi på en väldigt trevlig fest. Trötta och goa så här dagen efter, så laddar vi nu för att gå ut i skogen med Pingstkyrkan... Sonen är med i Royal Rangers, en sorts scoutverksamhet fast med just pingstkyrkan som anordnare. Sonen tycker att det är jättekul, så vi har överseende med det starkt religiösa inslaget... Kul att de ordnar något för barnen här ute på landet i alla fall!

Häromdagen så var jag och laddade upp med blockljus och raggsockar från ÖoB. Insåg att det var samma blockljus som på ICA, fast lite billigare.















Investerade också i en ny Filofax. Och tro det eller ej; det blev en röd!
















Nej, dags att ta på sig fleece-långkallingarna!

Ha en bra dag!!




Kram, Annica

7 kommentarer:

Grodmamman sa...

Vad härligt det lät att gå ut! Här städas det och sedan skall det bakas tårta. Får se om jag hinner ut en liten stund.
Tack för tipset om ljusen på ÖB, får ta en sväng dit imorgon kanske.
Kram

Helen sa...

Låter som en perfekt dag att vara utomhus, med mycket kläder på.

Lallis - liv och leverne sa...

Ja, idag är det sannerligen härligt ute:)
Kul med fest!
Och du; ha en fin söndag.
Kram Lallis

Anonym sa...

Vad kul! Hoppas att ni hade det trevlig i skogen! Visst är det härligt med minus grader och lite vitt har vi här på backen.
Ha de gott!

//Cissi

Sara sa...

Vad härligt med ett lager blockljus. jag tänder ljus varje kväll nu.
Kram sara

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Fin filofax, jag skulle oxå behöva en ny.. Men jag är en sån där tråkig som alltid köper allt svart.
Hoppas ni hade mysigt i skogen, vi har fått ca 30 cm snö bara idag.
Jeanette

Isabelles moster sa...

Hej hej!
Man kan faktiskt hitta en hel del kul på Ö&B. Jag får nog med åka dit, jag behöver verkligen nya blockljus. Handlar du ngt på affären bredvid då? Vad heter det nu igen...? Hemkompagniet va? Där tycker jag att jag hittar lite "skräp" i bland...
Nu i veckan blir det sikte mot att sy nya gardiner till köket, guud va kul!! Ska på gardinjakt i morgon m min minsta son antar att det blir tal om en hel del mutor.. he he he
Ha en skön vecka....... Snart 1:a advent tjoho!!