onsdag 26 november 2008

Jag skäms...

...för att jag har glömt tacka för en jättefin utmärkelse som jag fått av Sara med bloggen Sara med flera. Det var alldeles för länge sedan och jag ber så mycket om ursäkt, Sara! Jag blev ju självklart jätteglad för utmärkelsen!





Och vem skulle inte bli det?!?

Jag skickar den vidare till:

Sara med flera, för du förtjänar den verkligen! Så här får du den tillbaka!

En grodmammas vardag, för att du är du!

In my house, för att du är så härlig!

Välkommen, för att du är så go'!

Nu är det dags för mig att sova. För då blir det torsdag fortare och jag får ta fram adventspyntet!!! Visar bilder på mina skapelser från pysselkvällen i morgon också.

Sov gott!

Kram, Annica

7 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till utmärkelsen. Den är du väkl värd. Så härligt att få göra adventsfint.

Kram Ullis

In my house sa...

NÄMEN DÅÅÅÅÅ, då kikar man in,,, här på kvällskvisten,,, och så har lilla chokladblomman gett mig utmärkelse,,,, åååå, duuu vet väl HUR GLAD jag blir! (speciellt att jag är härlig) fniss!!!! Tack och tusen kramar,,, din söting!

- Visst gör vi bokstäver,,, ber jag Andreas snällt så kanske tom måttbeställning *hehe*
Hoppas att du sussar gott nu,,, det gör du nog! Och du,,, guuud va mysigt med jobbpysslingsstund *hmm* långt! härligt!
- Lycka till med P-gubbarna =)

Tack igen och puss med kram j

Sara sa...

Ingen fara!! Jag har också glömt bort utmärkelser, tack för snälla ord.
Kram Sara

Grodmamman sa...

Tusen tack! Blir lika glad varje gång jag får en utmärkelse. Du får självklart tillbaka den!
Kram

Helen sa...

Du har fått en award på min blogg!

Linda sa...

Man får tacka för den fina utmärkelsen söta, snälla du!!!! De behövde jag...
Idag är de TORSDAG!!! Då hinner du nog inte mä att blogga vad jag kan förstå... Jag antar att du är högt o lågt i pyntningen...
Kram L

Grodmamman sa...

Hoppas du får en bra helg i storstaden!
Kram