måndag 2 februari 2009

Drömma är gratis...

Som sagt; drömma är gratis... men det är inte det här stället som min sambo hittade när han spanade resor. Krabi, Aonang. Lyxigaste hotellet som Fritidsresor har i området.


Bilder från Fritidsresor


Och förstås liiiite över vår plånbok. 3 veckor för 2 vuxna och två barn, halvpensionat och havsutsikt.... typ 116 000 kronor. Som hittat! Men tänk; privat bukt med bergen och lite djungel som bakgrund, enda sättet att ta sig dit är med båt.

TUR att det är gratis att drömma!

Men nästa vinter bär det nog iväg, fast inte just till detta ställe då...!

Ha det bra!

Kram, Annica

11 kommentarer:

Grodmamman sa...

Drömma måste man! Och i helgen åkte en klasskompis till sonen till Thailand efter att föräldrarna gift sig på Landvetter! Jag sa till sambon att jag kanske skulle beställa en resa dit så kanske jag kan bli gift jag också!:)
Kram

Grodmamman sa...

Jag igen! Glömde ju säga att vi inte får vänta så länge till nästa gång vi pratas vid igen! Det är ju så trevligt!:)
Kram

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Jag längtar också..
Värme, solklänning o snygg bränna!!!
Nä men på sin höjd blir det nog Öland i sommar.
Men vi ääälskar Öland, så de e inte fy skam! :)

Kram Jeanette

Lallis - liv och leverne sa...

Mmmm.. så mysigt:)
Kram

Vit Spets sa...

3 veckors semester skulle inte vara fy skam!

Önskar Dig en härlig dag
//Siv

rosenskära sa...

Åk till Indien i stället!

Kram/Lena

In my house sa...

Jaaaa, visst hade de vatt härligt att åka iväg,,, bli brun, lapa sol och äta gott!!!! MEN,,, jag är en väldigt hemma kär person,,,, Borta bra men hemma bäst!!!! Jag klarar inte av att vara iväg för länge, så 2 veckor hade vatt kämpigt för mig =) vet ej om mitt hjärta hade klarat ens några dagar från Snuffe!!!! hmmmm.... yes de ä sant!!!


Lycka till med rumpen idag! =)

Stor kram j

Linda sa...

Jag tror att jag känner igen de stället... Ligger de på Railey Beach tro? Isåfall bodde vi nääästan grannar med de hotellet, jag o Daniel :-)
Gött!!! Åk, åk, åk!!!! Jag följer mä som barnvakt... Får man åka mä gratis då ;-) ???
Kram L

Tulipa sa...

Wow!
Där skulle jag vilja sitta idag och njuta av livet!
Kram!

Grodmamman sa...

Tro det eller ej, men jag är nästan säker på att det är kära I som ska nätshoppa för första gången i sitt liv!!:) Hon har blivit riktigt datafrälst!:)
Kram

Nettan sa...

Underbart att drömma sig bort lite i vinterrusket! Tycker man blir lite varm bara a´v å titta på bilderna!!
Kram Nettan