onsdag 18 februari 2009

Ledig dag

Ledig dag idag. Så nu har jag tvättat, dammsugit, plockat, bytt i sängar, druckit te (!) och suttit framför datorn lite. En alldeles vanlig dag med andra ord!

Ikväll däremot ska jag på Rid-Clinic. Tänker ta på mig massa varma kläder och ta med mig både filt och fårskinnsfäll. Ridhus kan vara attans kalla... Ska hur som helst bli kul att få lite inspiration! Och ännu mer kanske jag får, om jag hinner, när jag åker till Göteborg och hästshowen på söndag. Ska stå i monter hela dagen men lite tid att titta runt brukar det ändå bli.

Näpp, dags att fortsätta med tvätten!

Ha det så bra!

Kram, Annica

8 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Å vad du är duktig..jag har bara bakat. Får ingenting gjort.
Kram LOtta

Helen sa...

Vad du är effektiv!! Önskar att jag får så mycket gjort när jag är ledig!

Anonym sa...

Hoppas att du haft det bra och fått vara lite ledig också. Rid clinicen hoppas jag var bra. Och ha de så bra i Göteborg på horse showen!

Ha de gott!
//Cissi

Grodmamman sa...

Hade också behövt en ledig dag för att komma ikapp här hemma!:)Sonen har insett att hans mamma inte alltid hinner fixa all tvätt, så numera frågar han snällt "hinner du?:)
Idag har jag skrivit en lapp om allt jag borde göra nu ikväll och hela två saker är avbockade! Hade tänkt hinna med ett samtal till dig, men tyvärr får jag inte till det. Jag återkommer!:)
Hoppas kvällen var bra och att du inte frös alltför mycket!:)
Kram

Fröken Fräken sa...

Både ledig och resa till Göteborg, det låter finemang det! Själv längtar jag sååå till helg och sovmorgon, denna vecka har jag varit så trött på kvällarna och inte hunnit något!

Linda sa...

Du håller väl inte på mä tvätten än???? ;-)
Ska oxå passa på att säga att jag har träffat din "one and only" mer den sista tiden än va jag har träffat dig!!! ;-)
Jag lovar att spara en massa kakor imorrn på mitt kalas, så kan vi kanske ses nån dag nästa vecka ;-) Förutom dom mä cocos på då ;-)

Kram L

Lina sa...

Hej!
Ville bara kika in för att önska dig en trevlig helg! Hästshow,oj va spännande!!! De hade vart nåt för Lilla E! :- )

Vi var bjudna på kalas hos kusinerna i morn, men de har magsjuka...Vi skulle också ha träffat kompisar på söndag, men där var de 3 dagars feber...Hopplöst att försöka umgås i dessa tider! Vi får väl kika på hästar den här helgen också i brist på annat!

Må så gott, trevlig helg!
Kram, Lina

Lallis - liv och leverne sa...

Ha en fin fortsättning på helgen.
Kram Lallis