fredag 20 mars 2009

Tralalala!!

Idag är det fredag!

Nog för att det var ganska fint väder, men ridbanan var ju frusen på förmiddagen så det blev ridhuset istället! Eftermiddagen däremot tillbringade vi ute! Härligt med ett jobb då jag kan vara ute emellanåt. Jag har också jobbat på fabrik.... Då såg man inte dagens ljus överhuvudtaget på vintern. Började innan solen gått upp och slutade när den hade gått ner... Trist.

MEN!!! Idag är dessutom en extra trevlig dag! I min postlåda låg det ett tjockt brev.....
.....och inuti fanns detta underbara paket!!

Tjoho! Min fina finst från Lina!

Dessa underbara betonghjärtan låg i!

Inte konstigt att livet känns gôtt!!!

Nu ska jag dessutom sätta mig framför tv:n en liten stund med en stooooor kopp te och lite choklad.

Livet är härligt!

Ha det gott!

Kram, Annica

10 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Vilken underbar vinst du har fått hem. Ja det är ju tur att önskningarna ändras efter tiden. Det är ju så härligt ute när solen skiner.

Ha en riktigt skön helg!
Kramar Ullis

Grodmamman sa...

Grattis till vinsten, igen!:)
Ta det nu lugnt med eldandet i helgen!;) Här ska det sys! Många sömmar blir det!:)
Kram

Helen sa...

Visst är det härligt med ett jobb där man får vara ute, jobbar själv på fritids så det har blivit mycket utevistelse denna veckan.
Trevlig fredag kväll!

kardemumma sa...

Grattis,grattis!
Ha en underbar helg!
Själv blir det jobb,men även lite nöje!
Kramar C

Mitt smultronställe sa...

Hej!
Söta hjärtan! Grattis.
Fina kransar du gjort,gjorde några liknande i går. Visst är det härligt att påta i trädgården!!
Ha en bra helg!
Camilla.

Fröken Fräken sa...

Ja visst så är det härligt med fyra årstider. Jag önskar bara att en av dem inte varade i sex månader... Här började det precis att yra snö, efter att ha varit soligt och smältvänligt tidigare. Det var bara att raska på ut och ta in allt som var på vädring!

Paket på en fredag - veckan kan nog inte avslutas bättre!

Nettan sa...

Grattis va kul! Å så himla roligta tt få ett riktigt fint paket!! Himla snyggt du gjort på ytterdörren oxå! Ha en bra söndag!
Kram Nettan

Villa Hemma sa...

Härligt med fina paket i lådan :-D

kram

Anonym sa...

Grattis till vinsten.

Vad gulliga dom var betonghjärtanen.

Jag försår att det är roligare att ha ett jobb där man kan vara ute ibland, och inte inne på en fabrik. Men jag beubdrar dom som jobbar på fabriker, för det hade ine jag fixat.

Kram annica

Lina sa...

Hej!
Varsågod! Va glad jag blir när jag läste hur glad du blev för din vinst! Hoppas att du hittar nåt bra ställe att ha dina hjärtan på!

Jag har min som dekoration både här och där här hemma...Ja, de är hemgjorda, de har jag kanske inte berättat? Pappa och jag gjorde dem förra året. De är vanlig betong, hjärtformen är IKEAS iskuber!

Må så gott & ha en bra vecka!
Kram, Lina