onsdag 11 mars 2009

Tjohooo!!

Jippiee! Jag har vunnit! Fyra underbara betonghjärtan hos Lilla huset på berget! Jag är så glad!

Dessutom så är jag ju ledig idag, så det känns som att det här kommer att bli en bra dag!

Min minste son och jag har varit inne i staden och handlat lite. Han är för söt! Han ville nämligen att jag skulle köpa med mig en blomma hem, så det gjorde jag naturligtvis! Undrar hur det kommer sig att han tycker att man ska köpa blommor förresten?!? Hi, hi!

Så nu känns det nästan lite påskpyntat med nyinköpt narciss och en jättefin teckning som min äldste son hade gjort i går.



Nu ska jag passa på att njuta av min lediga dag!

Ha det så bra!

Kram, Annica

18 kommentarer:

Linda sa...

Grattis!!! Va kul o vinna lite!!! Jättefin teckning oxå!!!
Hoppas att du får en mysig ledig dag!!!
Kram L

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Grattis till vinsten, vad kul!!

Vad fint du gjort!
Söner som vill ge mammor blommor - du har lyckats!! *fniss*

Hoppas dagen blir fortsatt fantastisk!!

Kram Jeanette

Träningsvärk Med Jeanette sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Cilla sa...

Man får Gratulera till vinsten!!
Tittar in för första gången & ville bara skriva vilken trevlig Blogg du har samt Hjärtligt Välkommen in till mig..
Hoppas även du får en mysig kväll
:0) Cecilia

Grodmamman sa...

Har du redan indoktrinerat lille sonen?!?:) Men tänk vad glad den tjejen blir som får honom, som tycker att man ska köpa blommor ibland!:)
Härligt med ledig dag mitt i veckan också. Skulle jag behöva nu tror jag!:)
Om du ska hinna med att gjuta allt det där så får vi nog ta semester en vecka!
Kram

Mjuka sa...

Supergrattis till vinsten!! SÅ roligt!
kramen Malin

Ullis/Leva på landet sa...

Men så kul. Grattis! En ledig dag skulle inte vara så dumt. Får väl vänta till lördagen. Fredagen blir i alla fall lite skön den också. Friluftsdag i slalombacken.

Kramar Ullis

Fröken Fräken sa...

Åh sicken toppendag! Mycket härligare än min dag på jobbet. Ibland undrar man vad man gör på sitt jobb.... Jag längtar som sjutton till helgen!
Fint förpåskpyntat, jag har också planer på nya vårblommor. Jag har inlett med att så lite gräs i väntan på riktig gräsmatta utomhus.

Nettan sa...

Å grattis! Visst är det kul att vinna!!
Hoppas din dag fortsatte lika bra!!
Kram Nettan

Lilla huset på prärien sa...

*fniss* ja det var inte lite det - du har ställt till det några gånger. Så skönt att höra att det finns fler galningar som jag... usch det dåliga samvetet maler ännu. Just nu är han hemma hos svärmor och "vilar upp sig" från oss... Saknar honom lite men tycker också det är lite skönt faktiskt. Det är för mycket med tre barn under 5 år och en hund... :(

Jag ser att dina tulpaner är på väg upp! :) Snart är våren här fullt ut och innan vi vet ordet av är den förbi...

Kram Jenny

Vända blad sa...

Hej och grattis till vinsten! jaså, du har redan börjat tjuvpynta inför påsken...fint är det iallafall! Men du skulle SE vad mycket snö vi har här...det når nästan upp till fönstren...inga tulpaner i sikte...
Kram Maria

Lina sa...

Hej!
Grattis!!! Jag ska packa ihop vinsterna och bege mig till posten i början av nästa vecka.

Här hade jag massor av vårkänslor i går och vad händer idag, vi får en massa SNÖ!!! Oh, jag som så gärna ville ha en tidig vår!

Ja, påsk närmar sig med stormsteg nu...kanske ska ta en titt i min påsklåda ch se vad som ska plockas fram...vi kommer nog inte att vara hemma så mcyket i påsk så då är de kul att pynta tidgt!

Fin teckning du fått! Jag väntar spänt vad Lilla E ska ha med hem från dagis...

Må så gott & trevlig helg!
Kram, Lina

Jenny sa...

Hej Annica!
Grattis till vinsten!!

Ska bli så kul o påskpynta, kan knappt vänta:)

Kram Jenny

Maria renoverar sa...

Hej!
Grattis till vinsten.
Kram kram MARIA

kardemumma sa...

Grattis,oj vad skoj!
Mys ordentligt och ta det lugnt i helgen! Du som har lååååånghelg!
Själv jobbar jag imorrn!
Kramar C

Interiörboden sa...

Hej!

Åh, så fina bilder du visar.
Vilken fin teckning din son har gjort :)

Ha en jätte bra helg.
Kram Sandra

villan vid vilan sa...

Oj vad härligt vårigt ni verkar ha!!!!:) Här har solen tittat fram idag så våren kanske är på väg hit också!!! Vad fina dekorationer du gjort med blommor och grenar mycket inspirerande!!! På återseende

In my house sa...

Vilken tur du har,,,, låter jättefint!!!!! önskar dig en bra start på nya veckan och att du får får snälla elever =)

Kram j