söndag 22 mars 2009

Stackars liten...

Stackars vår lille kille.. Igår blev han magsjuk. Kräktes över soffan först och sedan i sängen. Han tycker INTE om att bli blöt på tröjan så ni kan ju tänka er hur han skrek. Blandning av skräck, förvåning och äckel. Stackars liten. Idag är han på bättringsvägen men det blir till att vara hemma imorgon.

Igår var det stor-röj i ena häcken här på gården. Aslutade dagen med att elda lite gräs och löv. Idag har jag fortsatt med röjandet en liten stund frampå eftermiddagen. Kanske ska jag fortsätta lite imorgon också? Beror nog på vädret förstås!

Fast vem vet? Imorgon kanske det är min tur??? Usch! Hoppas inte!

Ha det gott!

Kram, Annica

6 kommentarer:

Linda sa...

Stackare!!! Hoppas att resten klarar sig...

O du!!! Nästa gång du ska elda gräs måste du ringa till mig!!!! De bor en liten liten pyroman inne i mig förstår du...

Kram L

Grodmamman sa...

Stackars liten! Hoppas att ni andra klarar er nu! Hos minste lillebror hade det gått över alla utom J igår.
Kram

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Magsjuka är det värsta jag vet!
Hoppas du klarar dig!

Kram Jeanette

Helen sa...

Fy, förstår att han inte alls gillar att kräkas! Hoppas att resten av er klarar er!

Ullis/Leva på landet sa...

Inte kul med magsjuka. Hoppas att ni andra klarar er. Låter underbart att kunna vara ute och fixa. Här har det snöat idag.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Usch ja...hoppas du klarar dig å att ni är bättre i dag!

Kram