torsdag 4 december 2008

Tack, tack!

Tack Helen, för den fina utmärkelsen jag fått!! Jag blev jätteglad!
Den värmer ett stressat hjärta.
Om jag förstod det hela rätt så ska jag ge den vidare till 7 härliga bloggar. Så;

Helen, du får den genast tillbaka!

Grodmamman förstås...;-)

In my house som alltid inspirerar

Fyra årstider, så fiiin...

Sara med flera, en mysig blogg

á la Nettan, en ny, trevlig bekantskap

Zinkbaljan också en ny, trevlig bekantskap

Min underbara eftermiddag blev just alldeles underbar. Nyfriserad gav jag mig ut på sta'n för att hitta lite julklappar och inspiration. Så nu är jag alldeles trött... Herregud, jag är ju inte van vid att gå omkring så där, utan något särskilt mål alls. Men det var mysigt!

Ha det bra, alla ni goa'!

Kram, Annica

10 kommentarer:

Helen sa...

Tack själv! Härligt att din eftermiddag blev så bra!

Anonym sa...

Åh vilka härliga kransar du visar i ett av dina tidigare inlägg... så stora och vackra dom är.

Jag får gratulera till din urmärkelse !

Nu ska jag titta vidare här på din sida... det är ju första gången jag är här och besöker dig och det verkar finnas mycket intressant här.

Kram Kram

Grodmamman sa...

Tack ska du ha! Ser fram emot att träffa dig på söndag!=) Det var alldeles för länge sedan.
Kram

Dicksonska våningen sa...

Jag bor i Trollhättan, så vi har ca 6 mil till Lidköping. Oftast hamnar i vi i Lidköping efter vi varit Gillstad på ett café som ligger utmed vägen. De har så gott brö som de bakar själva. Även bakelser och annat är JÄTTEGOTT och fräscht! Har du testat?
Kram Annika

Sara sa...

Grattis till utmärkelsen och tack så himla mycket för att jag får den av dig :-)
Kram Sara

♥ Fyra årstider sa...

Tack vännen det värmer ett till trött hjärta. Jätte glad!
Kram Lotta

Annas skattkammare sa...

Hej! Tack för din kommentar. Trevlig blogg du har! Så spännande att du var inne i butiken när jag jobbade! Spännande att veta att man bor så nära en del bloggerskor, och att man kanske går förbi varandra på stan.. =) Ha en trevlig helg!
Kram /Anna

Grodmamman sa...

Hej igen!
Har redan talat om för sambon att jag är bort mellan 15 och 18 ca på söndag!=) Behöver göra lite saker som jag själv väljer och tycker är kul nu. Släppa alla måsten för ett litet tag.
Kram

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Hej!
Jag är ny härinne! En trevlig blogg som jag gärna besöker igen. Därför länkar jag till dig från min Kagaborg-blogg! Hoppas det går bra! Annars får du säga till!

Blev du bra i håret? Jag skulle också behöva gå till frisören :)

Kram!

Isabelles moster sa...

Hej!
TAck för att du höll tummarna! Det kanske hjälpte vem vet??
Ha en bra helg hälsa familjen!!!!!