onsdag 9 februari 2011

Vårkänslor

För lääääänge sedan.... för en månad sedan.... så bytte jag ut julpyntet i mitt "fodertråg".... till lite mer vårigt "pynt". Och se! Tråget fungerade till detta också! Är övertygad om att sambon börjar ändra uppfattning om min fina blomlåda. Eller hoppas i alla fall!


För övrigt så rullar livet vidare i en rask takt. På jobbet har det varit lite väl mycket i några veckor nu. Tur att det är sportlov nästa vecka! Andrum kallas det visst? Vecka 8 kör vi på i full fart igen med bland annat den stora hästmässan i Göteborg. Torsdagen blir en arbetsdag från 06.30 till 23.00.... Brukar vara rätt så mör efter en sådan dag. Men kul är det!

Och så har jag blivit beroende. Av raska, timslånga promenader. Helst i mörkret med sonens MP3 i öronen. Är det det som kallas för egentid?!?! Underbart i alla fall!

Nu är det dags att förbereda barnen för sängen... men först en liten dust med sonens läsläxa!

Ha det gott!
Kram, Annica

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Shit, vi skulle ju gjort dotterns läsläxa innan hon gick och la sig!!! Får väl bli som det blir imorgon, tur att hon läser bra.
Visst är det härligt med de där promenaderna!?! Har faktiskt blivit beroende och det är enda fördelen med att jobba till 17.30 imorgon, jag börjar 10.00 och hinner med en lååång runda innan jobbet!:)
Kram

Sara sa...

Hejsan

Här är det sportlov vecka 8, can´t wait :-)
Kram