måndag 14 februari 2011

Finmiddag

Här firar vi Alla hjärtans dag med att äta lite extra gott och mysa tillsammans.
Dagens middag blev; egenproducerade lammkotletter med potatisgratäng, till efterrätt cheesecake med krossade kolasnittar á la Leila. Det sistnämnda var en riktig höjdare! Och förstås lite hemgjord kolasås till.

Behöver jag säga att vi är mätta och belåtna?

Började dagen med en frisk långpromenad, klockan 04.44. Jo, det är sant. När hade jag annars hunnit ut? Faktum var att det var riktigt skönt så jag satsar på en likadan runda imorgon. Jag får ju erkänna att efter duschen så lade jag mig i soffan och småslumrade lite...
.... Och det kan jag göra, för jag har ju LOV!!!

Ha det så bra
Kram, Annica

7 kommentarer:

Sara sa...

Vad härligt det låter :-) Här har vi lov nästa vecka.
Kram

Lilla huset på prärien sa...

Mmm... så himla gott! Jag tog den lätta vägen och köpte hem lite mat jag. Så himla gott. Jag hann inte ens fota härligheten innan allt var slut. Nu blir det smågodis i soffan :)

Kram Jenny

Grodmamman sa...

När får vi smaka på denna nyuppfunna läckerhet?!?:)
Funderar faktiskt på att gå upp lite tidigare imorgon jag också, så jag hinner gå lite längre än bara en halvtimme.
Kram

Mjuka sa...

Va supermysig middag ni haft!! Blir riktigt sugen!
Hoppas att kvällen är fortsatt mysig
kram Malin

VITA NYANSER sa...

Hi,hi...du är ju tokig = ), en promenad såååå tidigt, men jag kan tro att du var nöjd heeela dagen sen!

Kram L-L

Its a house sa...

Åh det lät galet gott! Promenad kl 04.44 lät också lite galet =)

Husprojekt Drömhus sa...

så härligt med lov!! här i hallan ahr vi det först nästa vecka & då skall jag vara ledig med lilltjejen hela veckan :)

efterrätten lät verkligen smarrigt..

Kram & ha en fortsatt fin dag,
Tiina