söndag 5 juni 2011

Livstecken

Jodå, jag finns kvar, tro det eller ej!
Det har varit en lång och hektisk vår. All energi har gått åt till att bara orka med vardagen. Den lilla tid som jag har haft över, då har jag gått ut på promenader eller arbetat i trädgården. Men nu lättar det minsann! Endast två arbetsveckor kvar av terminen. Tjohooo!

Energi, det kan jag som tur är hämta  hos min familj och vänner. Och i trädgården!
Några av mina favoriter just nu:








Självklart Chokladblommor! Vad annars?!?!

Kram Annica

3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Kul att se ett inlägg från dig igen!:)
Gillar dina mörkröda/mörkbruna blommor. Skulle passa i min rabatt vid gatan!;) Funderar faktiskt allvarligt på att göra om rabatten på baksidan också och lägga markduk och sten. Kanske kunde ta död på en del av kirskålen i alla fall!:)
Ha en bra dag!
Kram

Marita sa...

Vilka läckra blommor!! Vill jag också ha! Tror de skulle göra sig fina tillsammans med mina ljusrosa rosor...hmmm, får nog ta en sväng till trädgårdshandeln...
Hoppas det lugnar sig för dig så att du får tid att njta och tid för återhämtning!
kram, Marita

Lina sa...

Hej!
Välkommen tillbaka!!! Ja, ibland måste man ta en paus, så är de bara...

Ja, mina tofflor är så sköna och snygga...maken var ju VÄLDIGT skeptisk, men när de väl satt på så fick de godkänt!

Må så gott, kram, Lina