måndag 30 november 2009

Full fart hela helgen!

Lördagen tillbringade jag med två goda vänner i Göteborg. Massor av mysiga inredningsbutiker, massa promenad och därmed träningsvärk i söndags!! Men det där gör jag gärna om!
Vi var väl hemma i lilla Lidköping vid 19.00, direkt hem och göra sig iordning för att sedan åka på fest. Min käre bror fyller halvjämt till helgen så nu var det party! Tomtegrogg som välkomstdrink var faktiskt gott!! Vi kom väl hem vid 02.30....

På söndag förmiddag letade jag reda på en liten söt gran som min kusin med caféet skulle få. Fram med en liten hink och jord. Hon hade ju ingen trottoarskylt hade vi kommit fram till sent på lördagskvällen... Hi, hi! Och det måste man ju ha! In med den och familjen i bilen och in till staden. Lämnade "skylten" och åkte sedan för att titta på lite bandy och den obligatoriska snöhögen.
Hem, duscha och snygga till sig lite, sedan iväg på julbord. Det var gott! Och trevligt!
Vi var väl hemma vid 20.00.... Och då var jag TRÖTT! I säng med barnen och sedan mig.

Och idag är jag hemma sjuk. Har sovit till 12.45! Känner mig lite bättre nu. Hoppas att det går över fort som attan, har inte tid att vara sjuk nu! Dessutom ser ju huset ut som ett slagfält efter den här helgen... Men det får jag ta en annan dag.

Ha det så bra!

Kram, Annica

9 kommentarer:

Vända blad sa...

Hej vännen! Låter som om du haft det både kul och mindre kul...krya på dig!! Jag kan bara meddela att det har varit strykande åtgång på julgodiset redan...blir nog lite fler sorter framöver =)
Ha en bra vecka!
Kram Maria

Ullis/Leva på landet sa...

Vilken helg du har haft. Många roligheter på en gång. Hoppas att du blir piggare snart

Kramar Ullis

Domus Dulcis Domus sa...

Låter som du haft en rolig men tröttande helg, ta hand om dig nu. Kram Ulrika

Lina sa...

Hej!
Jösse, du har haft fullt upp! Hoppas att du kryat på dig nu!

De blir ju lätt lite mycket nu i december...här är de också fullt upp! Jag har haft en envis förkylning på g och i lördags bröt den ut, hde jätte ont i halsen, men allt gick snabbt över, som tur var Man har ju inte tid att vara sjuk nu! Trippen till gekås var lyckad, och i morn bär de av igen med 3 kollegor här på jobbet! Shoppoing, fnitter och vin + övernattning i stuga! Vi ska ha kul, de vill jag lova!!! =)

Må så gott & trevlig helg!
Kram, Lina

Jessica sa...

Hej,
puh vilken helg! Ibland blir det mycket roligt på en gång.
Hoppas du kryar på dig, för nu har man som sagt inte tid att vara sjuk.

Vilken söt gran du har i korgen, å din mossboll var ursöt! Bra pysslat *ler*

Må gott
kram
Jessica

Lina sa...

Hej!
Hoppas allt är bra med dig! Ville bara kika in och säga hej.. =)

Kram, Lina

Helena sa...

Lämnar ett litet avtryck! -Jättefint "mossträd" du gjort...
/ Helena

Grodmamman sa...

Hur var matchen?!? Jag såg er när ni var på väg dit och sonen hade också sett er!:)
Hoppas att du får en lugnare helg, men jag gör gärna om Göteborgsresan!:)
Kram

promenader på landet sa...

Titta in och önskar dig en mysig luciahelg! Kram från Maria