måndag 23 november 2009

Jodå, jag lever!



Det har bara varit lite mycket ett tag! Så som det kan bli emellanåt, och eftersom jag inte har någon som helst bloggstress så blir det som det blir här. Men nu har vi en underbar tid framför oss!! Advent. Såååå mysigt! Nu kommer mys- och pysseltanten fram för fullt!
Idag ska jag ut i skogen och hämta mer material, för imorgon så har vi den årliga pysselstunden på jobbet! Den ser jag fram emot. Dörrkrans och mossbollar tror jag att det blir... men man vet aldrig förrän jag kommer hem!! Rapport kommer självklart här på bloggen.;)

Ha en bra dag!
Kram, Annica

6 kommentarer:

Grodmamman sa...

Tänkte faktiskt att "undra om inte det finns ett nytt inlägg hos Chokladblomma idag!"
Härligt med pysseldag på jobbet också. Jag och dottern ska till kyrkan och pyssla lite imorgon hade vi tänkt. Sonen åker ju på hockey, så det blir inget firande då.
Kram

Fröken Fräken sa...

Bra att kunna ta bloggpaus. Alla mina försök brukar hålla i en halv dag.. Jag vill också pyssla på jobbtid!

Lilla huset på prärien sa...

Skulle också behöva ut i skogen för att plocka på mig lite. Vi får se om jag kanske hinner imorgon...

Mysigt är det med advent i alla fall! Hoppas jag hinner baka mina lussekatter innan!

kram Jenny

promenader på landet sa...

Hej! Visst är det mysig tid nu med advent, mys och pyssel! Ha det så bra kram från Maria

Lina sa...

Hej!
Ja, oh va mysigt med advent! Fick dock värsta chocken för en stund sen när maken var bomsäker på att de var NÄSTA helg som de var 1:a advent!!! Öh...nej de är NU! Han är ju liksom ansvarig för allt ljus på utsidan och jag allt på insidan...de blir bråda dagar fram till söndag! =)

Härligt med pysseldag på jobbet!!! De skulla vara obligatorikst för alla! =)

Må så gott, Kram Lina

Ullis/Leva på landet sa...

Kul att höra från dig. Är ju inte heller så aktiv just nu. Ska bli kul att se vad du pysslar till för det brukar bli så fina saker.

Kramar Ullis