onsdag 16 december 2009

NU!

.... börjar det lugna ner sig lite tror jag minsann. Och det var på tiden!

Idag har jag röjt i lillkillens rum, resultatet blev en papperskasse till värmeverket och en stooor balja med leksaker som jag tycker att han är för stor för. Skönt! Nu kan man ju faktiskt gå in där igen...;)

Min lilla adventsljusstake kom till i all hast till 2:a advent.... men bättre sent än aldrig va'?!?!



För första gången någonsin har jag gjort iordning julkorten i tid! Inte illa. Blir nästan lite stolt över mig själv! Hi, hi!
I eftermiddag ska jag åka och köpa en gran efter att jag har besökt det underbara värmeverket. Sedan så ska det pyntas..!!

Och det snöar!!!!
Kan det bli bättre!!!!

Ha en bra dag!!!

Kram, Annica

7 kommentarer:

Vända blad sa...

Hej vännen! Visst är det väl så..bättre sent än aldrig! Har inte skickat julkorten ännu, måste ta tag i det i kväll...de hinner väl fram ändå;)
Det är så skönt att rensa ut i barnens rum, man skulle behöva göra likadana storröjningar i egna skrymslen och vrår...
Ha en fortsatt fin vecka! Här är det både snö och kallt - äntligen =)
Kram Maria

Grodmamman sa...

Härligt att få röja lite! Måste ta tag i detta att beställa garderoben till dottern. Då kanske man kan slippa att se alla prylar i alla fall!:)
Tack vare bredbandsstrulet så fick jag inte fotona till julkorten förrän igår, men imorse postade jag dem!
Ringer dig i veckan om lördag.
Kram

Linda sa...

Mycket fin ljuskrans!!! Hoppas att du hittade en fin julgran oxå...

Nu ska jag dra till Kinnekullebacken mä pulkan o åka offpist ;-)

Kram o God Jul ifall vi inte ses älle hörs!

promenader på landet sa...

Hej goa bloggvän och tack för titten hos mig! Vilken jättevacker ljuskrans! Må så gott! Kram Maria

Fröken Fräken sa...

Oja, nu har min ledighet börjat så nu ska det inte bli mer stress, bara njuta och pyssla (har redan börjat pyssla, sprayning pågår i källaren!)

Linda sa...

Näe du, Annica, är fortfarande hemma o väntar o väntar...
God Jul på er om vi inte hörs!!
Hoppas att tomten kommer mä en massa fina julklappar!!!
Kram L

Ullis/Leva på landet sa...

Så fin adventsljusstake du har gjort. Visst är det lyxigt att få en sådan lång ledighet. Här har det inte blivit några julkort än. Får kanske iväg dem i morgon.

Ha det bra!
Kram Ullis