tisdag 28 april 2009

Före/efter...

HE, HE, HE....!!!!

Nästan lite taskigt, men jag tror inte att våra får läser min blogg. (!)

Före:

Efter:

Jag satte i alla fall in lite storleksmässigt mindre bilder...
De var tydligen otroligt svårklippta... det kan man nästan se!

Resten av dagen har jag tillbringat i min älskade avenbokshäck. Ena sidan är nu rensad, den lätta sidan... Bara den värsta kvar! Sedan ska det till kogödsel, tidningspapper och täckbark. Förhoppningsvis behöver jag inte rensa så mycket mer i den i år.
Det var min lediga dag det. Mycket frisk luft!
Ha det gott!

Kram, Annica

6 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Åh jag tycker de är söta jag! :)

Och vad skönt att fått fixat lite i trädgården sådär. Täckbark är bra. Det skulle jag vilja ha under våra gigantiska, ogräs-syrener. Så att det inte kom markskott. Fast det kanske det hade gjort ändå...

Ha en skön vecka!

Kram Jenny

♥ Fyra årstider sa...

Imorse stannade jag och tog kort på grannens får..almmungar är underbara.
Kram Lotta

Fröken Fräken sa...

De var söta både med och utan päls.. plötsligt börjar jag tänka på "Fåret Shaun" :-) Ni har ingen sådan personlighet i skocken??

Grodmamman sa...

Det blir nog skönt för dem utan all den där pälsen, även om de ser lite frusna ut!:)
Jag har fattat för att det inte skall tas bort någon form utan att det som var väggar vid gjutningen var just väggar. S k L-block. Hoppas att det klarnar lite!:)
Jag har hämtat ut vårt paket så det finns här hos mig!:)
Kram

Lina sa...

Hej!
Så de är fler än jag som är nyklippta ser jag ;- ))) De lär ju inte frysa i högsommarvärmen som vi har ialla fall!

Må så gott & ha en skön helg!
Kramar, Lina

Ullis/Leva på landet sa...

De är ju tur att värmen kommer nu då när de ska gå bara utan päls:) De skulle säkert bli sura om de fick reda på att du visade dem utan kläder *s*.

Ha en riktigt skön valborg!
Kram Ullis