lördag 23 oktober 2010

Hummersafari-änka

I torsdags for sambon iväg på hummersafari. Utan mig. FUSK!
Efter några timmar på havet så åt de 5-rätters hummermiddag, och efter det satte de sig i badtunnan ute i snögloppet. Jag tyckte faktiskt att det där lät helt OK. Hade gärna följt med...
Som tur var hade han med sig ett par godingar hem...

Smakade gott på fredagskvällen! Fast jag tittade bort när det var dags för grytdopp... Lite blödig är jag emellanåt.

Igår kom det 2 juliga tidningar i brevlådan. Så nu är det bara att ge efter!!!
Man måste ju planera i god tid liksom...!

Ha en fortsatt bra helg!

Kram, Annica

10 kommentarer:

Grodmamman sa...

Lät bra mycket godare än McDonald´s!:)
Jag gjorde tvärtom, började bläddra i Drömhem & Trädgård, men idag har jag bläddrat även i den andra. Men lusläsningen av dem sparar jag lite!:)
Kram

Dicksonska våningen sa...

Jag hade också tittat bort om jag var med :)

Trevlig kväll!
Kram Annika

Fröken Grön sa...

Hej på dej! Råkade hamna här av en slump, - vilken trevlig blogg du har! Alltid kul att få ta del av skapandet av ett hem, med både renovering och färdigt resultat.
Tittar gärna in igen framöver.
Hoppas du har en skön söndag!
/Anna-Karin

C. Tvillingmamma sa...

Himmla tur att du fick nåt från en sån mysupplevelse! :)

Fröken Fräken sa...

Hu, hummer?! Nä, inte min grej, men jag tål ju inte skaldjur å andra sidan... ;-D

Lilla huset på prärien sa...

Åhhh vad ljuvligt! Jag älskar skaldjur! Har inte ens fått kräftor i år. Det känns väldigt fubbigt tycker jag. Dina hummrar ser såååå fina ut!

Söndagen blev lugn och fin för mig - skönt! :)

Kram Jenny

Marita sa...

Mmmm vad gott!!!
Jag har letat som en tok efter julmagasinet....men inte har jag fått tag på något ex inte...suck! Jag får fortsätta leta...
kram, Marita

Lina sa...

Hej!
Vilken lyxleverans! =) Havets svarta guld! Nej, de är like läskigt när de ska ner med huvut före i kastrullen, men de går ju fort!

Har oxå köpt Allers julmagasin, men de får nog bli ett par till! =) De lackar ju mot jul. Fattar inte att de är 1 nov. på måndag redan???

Må så gott, KRAM, Lina

Ullis/Leva på landet sa...

Gott med hummer. Har kommit några juliga nummer här också, men jag har inte läst dem så noga än. Bara småtittat.
Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram Ullis

Anonym sa...

Hej hopp
hittade hit och kikat runt lite. Stackars hummrar men som sagt.. goda saker ;)