söndag 17 oktober 2010

Fynd!!!

Våra barn har väldigt små rum. Förvaring borde vara A och O. Men det har varit lite dåligt med det. Tills nu.
NU har jag hittat den!!!
Där, bland mammas grejer i vår ladugård, där stod den. HYLLAN!


OK, nu tänker ni nog att det har slagit över... ;)
Hyllan kommer från min käre pappas garage. Det är olja på den, färgkluddar, den har spruckit....
.... men jag ser den VIT med nya hyllplan av plåt förhoppningsvis. En prisfråga har jag förstått. Så jag ska ringa vår vän med plåtfabriken imorgon. Annars får det bli plywood som det är nu.

Vad tror ni???

Kram, Annica

10 kommentarer:

Grodmamman sa...

Blir säkert jätte bra när den blivit målad och fått nya hyllplan! Smart att kunna flytta hyllplanen hur man vill också!:)
Har frågat J om att följa med till Göteborg någon helg innan jul. Skulle du ha lust att göra om vår tripp från förra året? Kanske kunde bli en tradition precis som godistillverkningen?:)
Kram

Helen sa...

Tror att den blir toppen med vit färg och med flyttbara hyllplan:)

Mjuka sa...

Den har absolut potential!
Kram Malin

promenader på landet sa...

Hej vännen vilket fynd jag tror den blir kanonbra! Ha det gott kram Maria

Villa Hemma sa...

Ljuvlig! Skicka den hitåt om du tröttnar :)

kram

Marita sa...

Den kommer att bli hur fin som helst när du har fixat till den!!
kram, Marita

Its a house sa...

Jag ser definitivt potentialen i den!!! Alltid kul att göra sådana fynd!

Malin - I min trädgård sa...

Vilken kul idé! det kommer nog bli riktigt snyggt. oppas det ionte är för dyrt med plåten...'

Tack så mycket för hälsningen! Nä, den lilla tjejen vill visst vara uppe på nätterna. Eller vill och vill, hon är rätt förkyld just nu och har det jobbigt på nätterna. Men så fort förkylningen är över så är det ngt annat. Jag lääängtar efter en hel natts sömn :-). Haha, men jag ska försöka trösta mig med att de snart är tonåringar, hihi!

Hmm... "Visby", den känner jag inte till. Doftar den?

Ha det bra!

Kram M

C. Tvillingmamma sa...

Kan bli hur tufft som helst!

Den där Victoria sa...

Vilket fynd!! Den kommer att bli hur bra som helst. Jag älskar när man kan återanvända och hitta nya användningsområden på saker som man hittar i de egna gömmorna. Visa gärna hur resultatet blev sen.

Hälsningar Elvira