söndag 13 september 2009

Halvtid

Är nu i någon slags halvtid i min hårt uppbokade vecka. Än så länge så står jag..;)
Nu väntar en tredagars studieresa till Skåne med eleverna, sedan blir det lite paus.

Igår fick jag den fina äran att vara med på en jättemysig bröllopsfest. GRATTIS GRODMAMMAN!!!
Och ni var sååååå himla fina!

Nu är det dags att fixa det sista inför resan... och här hemma! Ni vet, göra iordning gympapåse, ryggsäckar, badpåsar m.m. Säga vad man vill om min kära sambo; han är underbar, men har ingen större koll på det vardagliga här hemma! Just nu så skriver han listor...;)

Ha det gott, alla ni!
Nu ska vi göra Skåne osäkert.... i alla fall Hörby!

Kram, Annica

7 kommentarer:

Grodmamman sa...

Än en gång, tack för igår!
Ha nu en bra tripp till Skåne så hörs vi när du kommer hem!:)
Skulle gärna vilja se sambons listor!;)
Kram

Marita sa...

Fniss! Visst är det så typiskt män... de har ingen koll alls på det löpande i hemmet! Skriva listor... ha ha ha!! Ja ja, det blir en spännande vecka för sambo och barn!!
kram, Marita

STENLYCKA sa...

Ha det så bra i Skåne!
kram

Lina sa...

Hej!
Hoppas att du har en bra vecka trots att den är späckad! Jag är tillbaka igen efter min lilla paus...bloggande är ju som en drog, den är svårt att motstå =)!

Må så gott, kramar, Lina

Lallis - liv och leverne sa...

Det låter härligt trots späckad vecka. Och vad kul med bröllopsfest.
Kram Lallis

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas verkligen att det var bra i Skåne. Så jag känner igen det där med karlar som inte har koll:). Är precis lika här. Tur att barnen börjar bli stor och kan fixa själv. Det värsta är att mellansonen redan är lika sin pappa. Du hade verkligen gjort så snyggt med blommorna till bordet till grodmamman.

Ha det bra!
Kram Ullis

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hallojsan!!
Åå såå kul...grattis!!!!
~~♥kram Millan♥~~