söndag 23 augusti 2009

Lite dagen efter...

Känner av en liten självförvållad huvudvärk.... Men attans vad det var värt det!!!!! Vi var på en kombinerad 40-års- och inflyttningsfest igår. Massa olika människor, flera som jag inte hade träffat sedan högstadiet och många nya trevliga bekantskaper. Och framförallt; en massa skratt!! Min sambos kompisar är smått galna!! Jättekul, hur som helst!

Till min kära rabatt. Jag har insett att jag har en konstig rudbeckia. Den är liksom dubbel. Kände långt bak i minnet att jag egentligen visste det, men hade förträngt. Måste ju finnas plats där inne för mer väsentliga saker! Men visst är den lite lustig?!?



Just den rabatten är nog som finast nu tycker jag. Gillar rosenflockeln och kärleksörten. Monsterklematisen kom mer till sin rätt när jag bytte ut pilstaketet mot rep i våras. Nu har jag mängder av blommor på båda sidor.




Och här ligger vår Nils, alias Nisse, och spanar på mig!


Ha en underbar söndag!

Kram, Annica

5 kommentarer:

Grodmamman sa...

Fin den är din rabatt och jag gillar monsterklematisen!:)
Lite huvudvärk kan man väl ta om man haft roligt?!?;)
Här röjs det i inneförrådet efter att mamma sagt att de behöver utrymme där när projektet ska ros i hamn!:) Så fint som det är nu har det inte varit på länge!
Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Härlig rabatt. Mycket fina blommor var det där. Huvudvärk kan man ta om man haft kul dagen innan:)

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej hopp!!
Söt rudbeckia som dubblat sig lite!!!

Kul med party...ja huvudvärk var längesen här sist!!;)
har en del attb ta igen när jag slutar amma...hmmm kommer väl ha migrän flera veckor sen!!!;)

kramelikram Millan

Fröken Fräken sa...

Jag har huvudvärk, men jag har inte ens en rolig fest att minnas som jag fått den från.. känns ju lite lättare att ta huvudvärken då menar jag... ;-) Härliga rabatter, och visst är det sommar än om det blommar så :-)

Jepp, Klorin är min nya grej, jisses vad bra det är på att ta bort missfärgningar! Testade det på en ny omgång idag !

Vända blad sa...

Ååå vilka härliga blomsterbilder! Här har det mesta tyvärr blommat över nu och behöver klippas ner inför hösten. Får väl börja snegla på lite ljung osv. Om du har huvudvärk låter det som att det verkligen var ett roligt kalas =)!
Så söt han är Nissekisse i rabatten!
Kram Maria