fredag 17 juli 2009

Mmmmm... mys

Kvällsmys. En kopp te utanför huset. Bara att sitta och titta på trädgård och natur.
Men vänta nu.... kanske skulle jag....

Nu, känns det bättre. Det var det som saknades. En sekatör. För så här kan det inte se ut längre...


Så, bättre. Det är ju bara menat som ett litet insynsskydd från vägen, inte att det ska bli några stora träd.
Eller vänta nu... ska den vara lägre ändå?
Nä, inte idag. Teet är slut. Kanske kan fundera på det där imorgon kväll istället.
Natti, natti!
Kram, Annica

12 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Jag tycker det ser bra ut, inte klippa mera.....
Ha en bra lördag. Kanske gör jag en sväng till Mellby på loppis, men tyvärr har det börjat regna här. Får se..
Kram

Grodmamman sa...

Du är rolig du!:)
Och du, små eller stora snokar spelar ingen roll! Tycker nästan att de små är otäckast!:)
Ses vi i Mellby eller blir det inställt idag också tro?!?
Kram

Fröken Fräken sa...

Ja, du.. visst är det svårt att bara sitta ner och vara? Alltid ser man något som man vill fixa till.. Här har jag lyckats sitta ute i solen säkert en halvtimme innan jag blev otålig..

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Härligt inlägg!!!;))

tack för rar ord hos mig!!!

~~TREVLIG HELG~~
Kramsiar ♥ Millan

Jenny sa...

Hej Annica!
Mysigt inlägg, tycker det ser bra ut nu;)

Ha en skön söndag,
Kram Jenny

♥ Fyra årstider sa...

Jag behöver med ta fram sekatören.
Kram Lotta

Ullis/Leva på landet sa...

Här behövs både sekatör och ogräsrensning. får ta tag i det nästa vecka. Trodde att du skulle sitta stilla och njuta av ditt te.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Lina sa...

Hej!
= ) Ja, de är inte lätt att slappna av när han ska fika ute i trädgården...de är alltid nåt som "stör"...

Har plockat in lite frön från mina akelejor idag, om du fortfarande vill kan vi byta frön lite längre fram? Jag har bla en rosa, dubbel som är jätte fin!

Må så gott & ha en bra vecka, kramar, Lina

Anonym sa...

Ja man är väl aldrig riktigt nöjd! Ha de så gott!
//Cissi

Nettan sa...

hihi, vilken mysig kväll du hade! Bra att du njuter av din fina trädgård lite oxå..inte baara far omkring å fixar!;-)
Kram Nettan

Grodmamman sa...

Ja, han hade säkerligen åkt 10 mil bara för att få göra klart!:)
Och nu är han klar med muren och det andra, så nu håller han på att lägga om sten där den, enligt honom, har sjunkit lite!:) Har man inte jobb så får man skaffa dem!
Ha det bra!
Kram

Grodmamman sa...

Jag igen!:) Glömde ju, grattis på namnsdagen!:)
Kram