onsdag 29 december 2010

Så vackert!

Jag satte mig på trappen i kylan och drack te häromdagen. Fårskinnsfällen värmde skönt. Insåg hur bra vi bor. Ute på landet men ändå nära till skola och kompisar för barnen. Vi ser byn genom träden, 10 minuters promenad bort. Jag älskar lugnet här ute, tystnaden och friden. Det är bara några få dagar om året som det väsnas.... som i går och natten som var.... när flistuggen har gått varm på granngården... Men det tar jag gärna. Bara jag får bo kvar här!


Nu ska jag ta en långpromenad!

Kram, Annica

4 kommentarer:

promenader på landet sa...

Hej vännen åhh så vackert ni bor, jättefina rofyllda bilder! Visst är det skönt att bo på landet, men ändå ha nära till folk! Så bor vi också! GOTT NYTT ÅR på dig och stor kram kram från Maria

Sara sa...

Vilka vackra omgivningar ni har :-)
Kram

Grodmamman sa...

Ni bor väldigt vackert! Härligt att ha den utsikten när man sitter på trappan!:)
Jag är dock för mycket stadsbo för att vilja bo som ni, men jag kommer gärna dit och hälsar på!;)
Kram

Gårdsromantik sa...

Så vackert ni bor!

:*¨¨*:♥ GOTT NYTT ÅR ♥:*¨¨*:

Önskar Maud

<Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet