onsdag 30 november 2011

Mystid

... Skulle det vara nu ja... Men här lyckas jag boka in dagarna så att allt går i 120 istället. Hmmm...
Men vi har i alla fall bakat pepparkakor! Två gånger dessutom. Har fått 2 riktiga små bagare i huset minsann! Jag fick lägga undan deg till mig själv, annars hade den nog varit slut! Och då gjorde vi ändå dubbel omgång..
Nu har jag bara halva adventspyntningen kvar, den får jag ta på fredag kväll, efter att jag har varit och ställt iordning julgodisförsäljningsbordet på julmarknaden, tagit emot allt julgodis, städat, varit på vårdcentralen med sonen, lämnat barnen hos mormor för övernattning, handlat... Men herregud! Jag slutar ju som tur är redan 13.40!
Lördagen däremot, då ska jag bara vara lugn och fin och njuta av underbart sällskap!

Kram, Annica

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Känner igen det där och nu sitter jag här istället för att läsa inför litteraturseminariet på måndag!!! Kl 16 är det planering för dotterns kalas med klasskompisen, kl 17-18.30 är det handbollsträning för dottern och sedan måste jag hem och baka fredagskaka till jobbet.
Längtar till lördag!!:)
Kram

promenader på landet sa...

Önskar dig en fin andra advent! Kram från Maria