onsdag 9 november 2011

Höstmys

Ja, att jag inte är en särskilt flitig bloggare, det är ju tydligt. Nästan 4 månader sedan förra inlägget... Ja, ja. Det blir som det blir.
Hösten har varit fullproppad av aktiviteter. Förr tyckte jag att det fanns vissa "lugna" månader. VART tog de vägen?!?? Har inte sett dem på flera år nu. Men, det gäller väl att inte stressa för det. Jag försöker ta livet som det kommer, men det är en ständig kamp!
Lite höstpyssel har jag fått gjort.
En dörrkrans för att täcka lite av vår skruttiga ytterdörr....!

I köksfönstret har jag ställt mitt "fodertråg" som jag snickrade ihop förra hösten. I väntan på adventsljusstaken så höstade jag till det lite med pumpor och löv.

Men det närmar sig som sagt advent... Om två veckor har vi vårt traditionella adventspyssel på jobbet. Längtar!

Ha det gott

Annica

3 kommentarer:

Helen sa...

Vilken fin krans du gjort till dörren! Hur överlever växterna? Eller är det plast?

Grodmamman sa...

Ja du, de där lugna månaderna undrar jag också vart de tog vägen!
Funderar på hur jag ska göra min adventsljusstake i år...
Här är det kaos då jag fått maken att plocka ur nästan allt ur förrådet. Ska fixa färg imorgon om jag hinner, ev får jag jobba extra i morgon eftermiddag och sedan har dottern handbollsträning kl 17.
Kram

Fröken Fräken sa...

Tiden, en mycket kneig typ. För min del får det gärna gå snabt fram till jul, jäääääättelångsamt över julhelgen och sedan full fart mot våren!
Snitsig krans!