fredag 9 december 2011

Så var det fredag

Och det känns rätt så lugnt inför helgen. Hoppas bara inte att vädret blir alltför busigt.
Imorgon har vi bokat bord för julbuffé på Sunds Herrgård, Uddevalla. Vi avslutar det hela med att sova över på 3:e våningen hos min vän Susanne, som tillsammans med sin familj äger och driver herrgården. Hoppas att det inte spökar...
Jag hoppas också att min dörrkrans hänger kvar efter denna blåsiga dag.
Och att lådan inte är tom på växter eller att lyktan inte har blåst iväg. Den borde jag nog förresten ställa in innan jag åker till jobbet!

Jag har ju faktiskt fått hämta den lite varstans på terrassen förut. Kanske dags att ta lärdom?!?

Ha en bra dag och jag hoppas att vädergudarna är snälla mot Er!

/Annica

5 kommentarer:

Grodmamman sa...

Ha en riktigt bra helg och kör försiktigt!:)
Kram

Fröken Fräken sa...

Här hade du kunnat få gräva fram dina dekorationer ur snön... Två dagar med snö och jag är redan bitter - det här kommer att bli en intressant vinter :-D

Mjuka sa...

Vilken fin krans du knåpat i hop. Hoppas att hade ett mysigt julbordsbesök.
kram Malin

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas att allt är bra med dig!
Önskar dig en riktigt
♥ GOD JUL ♥
Kram Ullis

Unknown sa...

Åh så härliga bilder! KRAM Petra