tisdag 26 augusti 2008

Ha, ha! Nu kan jag lägga in bilder!

Ja nästan i alla fall! Men, övning ger färdighet:



En göörvacker bild på vårt efterlängtade ladugårdstak.

Nej, titta inte på resten, bara på det fiiina taket!




Var en sväng till handelsträdgården idag. Skulle bara köpa två påsar med tulpanlökar...

Och vad förväntar jag mig egentligen? Att jag skulle komma ut därifrån med bara två påsar lökar? Ha! Det har aldrig hänt förut så varför börja nu när det finns så många fina växter att sätta i höstkrukorna?!?



Och var inte dessa alldeles, alldeles underbara?









Ha det så gott!
/A

8 kommentarer:

Sara sa...

Hejsan
Vad kul att du fått kläm på bilderna nu. Jättefina blommor du shoppat.
Kram Sara

Linda sa...

Hej lilla chokladblomman!!!
Vilken rolig blogg du har!
Å väääldigt fina bilder oxå, kanske ska satsa på en karriär som blompaparazzi????
Du får gärna komma hem till mig o fota lite... Så kanske jag kan få åka o köpa lite blommor jag mä... Ha ha... Inga problem.. De gör jag så gärna... Himla kul att du ringde förut..
Ha de fint!
Kram Linda

Mjuka sa...

Klart att man inte bara kan köpa tulpanlökar "fniss" Skall till min plantis i morgon och kolla, bara lite!! Behöver fylla upp krukorna efter sommarblommorna
Ha en härlig kväll
kramar M

Living by Milla sa...

Tack söta du för din goa kommentar och besöket.Blev så glad så.

Underbara blomster du hittade.

kram Camilla

Dicksonska våningen sa...

Hej!
Tack för den gulliga kommentaren hos mig!
Jättefint tak! :)
SÅ fina blommor - klart att man måste ha många!
Kram Annika

Vit Spets sa...

Halloj där!
Först måste jag säga Jättefint Tak *fniss* de övriga så lite så där charmigt ut!
Själv har jag inte införskaffat mig några höstblommor, har inte haft tid - måste prioritera om lite tror jag!
Visa Du bilderna till din kära man - säg att Sivan tycker det går alldeles utmärkt med vitt, påpeka oxå att vi har 2 barn (nåja 10 & 7) men åldern har ingen betydelse eller???
Välkommen in till bloggvärlden, gillar Ditt bloggnamn :)
Kramis
//Siv

Grodmamman sa...

Du skriver för roligt! Kan riktigt se dig gå omkring där i handelsträdgården och tro att du bara skulle köpa lökar!:)
Vad glad jag blev över din kommentar på min blogg! Känns kul att andra tycker om den.
Kram

Vit Spets sa...

Nej Du! jag tittar oxå på julpyssel, har redan "barnens julkalender" uppdaterad i huvudet *hiihi*
//Siv